Feedback van naasten

Een greep uit de feedback die wij mogen ontvangen:

• Vrijwilligers, dank voor de pyjama’s die jullie gestreken hebben, voor de praatjes, de zorg voor ons, de respectvolle uitgeleide. Voor alles wat jullie doen.

• Jullie hebben ons geholpen deze treurige tijd door te komen, door jullie geweldige hulp en ondersteuning.

• Onze moeder voelde zich welkom en veilig bij jullie.

• Ik mis mijn moeder nog iedere dag, toch kijk ik terug met een dierbare herinnering aan de tijd dat moeder in het hospice was.

• Het verblijf in jullie hospice, heeft de laatste periode in haar leven heel bijzonder gemaakt.

• Mijn broertje is in hospice Nocturne, omringd door liefde, aan het einde van zijn levenspad gekomen.

• Onze vriendin en ook haar man en kinderen, voelden zich geborgen bij jullie.

• Er zijn geen woorden voor, jullie ritueel van afscheid nemen was prachtig en maakt ons sprakeloos.

• Die knuffel van de vrijwilliger nadat mijn moeder haar laatste adem had uitgeblazen, had ik zo nodig en zal ik niet licht vergeten.

• Jullie zijn bijzonder!!

• De laatste maanden heeft mijn vader als een “warme deken “ervaren. Jullie tomeloze inzet, jullie waardigheid en jullie betrokkenheid. Hospice Nocturne heeft een speciaal plekje bij ons.

• Wat een “gouden tijd” heeft mijn zus bij jullie gehad!

• Het is niet in woorden te vatten hoe dankbaar ik ben. Jullie waren er niet alleen voor mijn moeder, maar ook helemaal voor mij.

• Jullie zijn “kanjers” dat jullie dit moeilijke werk willen doen.

• Het is hier een voorportaal van de hemel : er zijn hier allemaal engelen.