Succesvolle open avonden voor nieuwe vrijwilligers

In de week van Van 21 februari tot 26 februari  hebben wij weer ruim 10 potentiële vrijwilligers ontvangen.

In een rustige en ongedwongen sfeer hebben onze huidige vrijwilligers verteld over het wel en wee in het hospice. Waar wij voor staan, wat wij doen en voor wie wij dit doen. Daarnaast is verteld hoe het is om deel uit te maken van een geweldig mooi team van vrijwilligers en coördinatoren die met aandacht voor de gasten en naasten zorgt.

Wij zijn enorm blij met het aantal aanmeldingen en interesse.

Ben jij nu ook geïnteresseerd en kon je niet aanwezig zijn bij de open avonden? Mail info@hospicenocturne.nl  en we plannen graag een kennismakingsafspraak met je in.

Bezoek onze pagina Vrijwilligers en lees hier meer informatie en ervaringen van vrijwilligers in het hospice.