Wij kijken terug op een succesvolle open dag voor nieuwe vrijwilligers | 10 september

Wij kijken terug op een succesvolle open dag voor de werving van nieuwe vrijwilligers. Op dit moment lopen er meerdere nieuwe vrijwilligers mee om te ervaren wat het is om actief te zijn in het hospice.

Begin 2023 plannen wij de volgende open middag. Heb je interesse om vrijwilliger te worden? Wacht niet tot de volgende open dag. Neem contact met ons op en kom langs voor een kennismakingsgesprek.

—————————————————————————————————

Geef een wezenlijke en waardevolle bijdrage aan de laatste levensfase van onze gasten in het hospice of bij mensen thuis.

• Ben jij een dagdeel per week beschikbaar?
  • Wil jij betekenisvol werk doen?
  • Ben jij een teamspeler?
  • Sta jij open voor nieuwe ervaringen?

Kom dan op zaterdag 10 september van 13-16 uur naar Gershwinhof 10 in Culemborg en maak kennis met onze vrijwilligers. Ze vertellen je graag wat werken in een Hospice voor hen betekent en wat de werkzaamheden zijn in het hospice of bij thuisinzet.

Hier lees je meer over de vrijwilligersfunctie.

Vragen? mail info@hospicenocturne.nl of bel 0345 514461