Afscheidsdonatie Tuincentrum van den Hurk

Geweldige afscheidsschenking namens Tuincentrum van den Hurk voor Hospice Nocturne

Op 29 juli was de laatste dag dat tuincentrum van den Hurk in Culemborg haar deuren opende. De eigenaar van het centrum had enkele weken daarvoor besloten om de opbrengst van deze laatste dag te schenken aan een goed doel, namelijk Hospice Nocturne te Culemborg.

Om dit initiatief kenbaar te maken, had het tuincentrum een advertentie opgesteld, en ook het Hospice heeft deze informatie actief via social media verspreid. Het resultaat was verbluffend, want de opbrengst van deze laatste dag bedroeg maar liefst € 7.143,85.

Namens alle vrijwilligers willen wij de familie van den Hurk van harte bedanken. Dit geld zal o.a. worden besteed aan de inrichting van het nieuwe hospice.

Wij zijn de familie van den Hurk zeer dankbaar voor hun vele jaren in Culemborg en wensen hen en hun medewerkers een prachtige toekomst toe.

Vergelijkbare berichten