Opendag nieuwe vrijwilligers 9 sept 2023

Word jij onze nieuwe vrijwilliger bij Hospice Nocturne?

Open dag, zaterdag 9 september tussen 13 en 16 uur

Geef een wezenlijke en waardevolle bijdrage aan de laatste levensfase van onze gasten in het hospice of bij mensen thuis.

• Ben jij een dagdeel per week beschikbaar?
  • Wil jij betekenisvol werk doen?
  • Ben jij een teamspeler?
  • Sta jij open voor nieuwe ervaringen?

Begin 2024 verhuizen wij naar het nieuwe hospice aan de Prijsseweg in Culemborg.

Naast vrijwilligers die in het hospice voor onze gasten werken of bij mensen thuis helpen in de laatst levensfase, zoeken wij dan ook vrijwilligers die zich op een andere wijze dienstbaar maken, te denken aan:

• vrijwilligers die handig zijn en klein onderhoud aan gebouw en inrichting willen doen;
  • vrijwilligers met groene vingers die wat uurtjes aan de tuin willen besteden;
  • vrijwilligers die graag koken.

Kom en maak kennis met onze vrijwilligers. Ze vertellen je graag wat werken in een Hospice voor hen betekent en wat de werkzaamheden zijn in het hospice of bij thuisinzet.

Op onze site lees je meer over de vrijwilligersfunctie. https://hospicenocturne.nl/vrijwilligers

Datum en locatie

zaterdag 9 september van 13-16 uur