Vacature (Gesloten en ingevuld)

Deze vacature is inmiddels gesloten. We hebben de nieuwe collega gevonden!

Stichting VPTZ Culemborg en West Betuwe, Hospice Nocturne, is op zoek naar een Leidinggevend Coördinator voor Hospice Nocturne, voor 0,5 FTE.

Heb je ervaring en/of affiniteit met palliatieve zorg? Ben je van nature iemand die de verbinding aangaat en onderhoudt? En kun jij goed leiding geven en onze bevlogen medewerkers ondersteunen en stimuleren zodat zij het beste uit zichzelf halen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Algemeen: Hospice Nocturne is een Bijna-Thuis-Huis voor mensen in hun laatste levensfase. Met als missie: “We bieden tijd, aandacht en ondersteuning aan iedereen in de laatste levensfase en diens naasten. We kunnen daarin geen dagen toevoegen aan het leven, maar wel leven aan de dagen”.

Functieomschrijving:
De leidinggevend coördinator van het hospice heeft de dagelijkse leiding van het hospice én de thuisinzet in samenwerking met twee coördinatoren en is (mede) verantwoordelijk voor de beleidsvorming, de beleidsuitvoering, het financiële management, kwaliteitsmanagement en de PR. De Leidinggevend coördinator legt verantwoording af aan het bestuur van de Stichting.

Vergelijkbare berichten