Vacature coördinator thuisinzet/ is ingevuld

Deze vacature is inmiddels ingevuld

Stichting VPTZ Culemborg en West Betuwe, Hospice Nocturne, is op zoek naar een coördinator voor de thuisinzet voor 4 uur per week.
Naast het Hospice Nocturne in Culemborg verzorgen we ook thuisinzet in Culemborg en West-Betuwe. Wanneer ernstig zieken liever de laatste fase van hun leven thuis doorbrengen, komt veel van de zorg op de schouders van mantelzorgers terecht. In deze bijzondere periode kan een beroep gedaan worden op Hospice Nocturne. Wij hebben vrijwilligers die een aantal dagdelen per week bij mensen thuis kunnen komen. Zij bieden gratis hulp en ondersteuning waardoor de partner of familie even op adem kan komen.
Wij zoeken per 1 juni 2022 een coördinator voor deze thuisinzet, voor 4 uur per week.
Heb je een mooi netwerk in en rond West-Betuwe? Heb je ervaring en/of affiniteit met palliatieve zorg? Ben je van nature iemand die de verbinding aangaat en onderhoudt? En wil jij bevlogen vrijwilligers werven, ondersteunen en stimuleren zodat zij het beste uit zichzelf halen? Dan zijn wij op zoek naar jou!  Lees hier de vacature.